Äntligen!

Sommarlov sommarlov sommarlov. YEY! Äntligen har man slutat skolan, gud vad härligt det ska bli med 10 veckors ledighet varav tre ska tillbringas i spanien. Gud vad jag längtar! Har redan planerat in en massa ( skriver veckans planering senare), men inte idag. Jag ska bara ha en ''Nanna-dag''. Musik och varm chokad och film typ. Det är bra att kunna roa sig på egen hand ibland. Haha.

Skolavslutningen var jättegullig och efteråt stack underbara 8b ut och käka. Jag och Eve ville dock ha sushi så vi smuglade in lite på uteserveringen. Jäkla tur att där var sånna parasoller ( eller vad det nu är) för mitt i alltihopa så började det pissregna, men det var rätt mysigt.


Emma och Nicole, jättesöta båda två och jag blev lite kär i emmas klänning x3


Ina, som också var jättegullig idag


Och smartis Emilia som är cool nu när hon får vara med i 300 klubben ( och man ser lite av hennes klänning i bakgrunden som för övrligt också är fin fin)


Emma och ina på istanbul (wtf, stavning?)


Mysig dag, även om det regna xD

Kram




Kommentarer
Postat av: anna f

går du i trelle? C: de va nått nytt:P ja tkr ja känner igen ina....hmm :3 har hon gått på kunskap i trelle tidigare? 300 klubben? va e de?

2010-06-11 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0