Änka

Ja.. jag och min egna lilla värld har nu lanssorg för at vi har mist vår älskade älskade Vincent. Mikael känner sig så ensam, och det är svårt när vi bara är två. Men jag ska skaffa en ny kompis till honom.

Som ni kanske föstår är en av mina skor lost. Borta. Försvunnen eller helt enkelt begravd på havets botten. Allvarligt, jag är sjukt sur, och arg, och ledsen, och inte lika rik som jag var innan.

Det var såhär, jag var ute på havet och livet var TOPPEn. Jag hade verkligen haft en underbar dag och vi skulle avsluta seglingen med att kapsejsa (välta båtarna), och eftersom mina skor blev ganska blöta härom dagen så tänkte jag att jag skulle vara lite smart och inte blöta ner dem idag. Så jag kallade på Filip (ledaren) att han skulle ta imot min sko. Och han hörde men fångade inte. Till en början så flöt den men han ville inte blöta ner sig, så han tog istället en pinne och försökte få upp den, men den sjönk bara längre och längre ner. Allvarligt, jag började nästan gråta. Men asså, jag är sjukt känslig, och när jag blir arg så börjar jag gråta. Thats it, men det gjorde jag inte. Jag ville inte framstå som fånig, även om jag innertst inne är det. Men jag menar, om ni hade köpt ett par skor som var SVINDYRA, som ni hade suktat efter i säkert 1 år och var asglad för att få ha dom på fötterna, och sen en av dem hade försvunnit så hade ni väl också blivit ledsna? Eller?

Men Filip då, han som petade ner skon i vattnet, har (mot min vilja, men egentligen inte) lovat att nåsta tisdag ska jag få 350 kr ( det var ju bara en sko, och det var bådas fel) som ersättning av skon, så jag ska vandra till malmö och kolla om man kan köpa en sko för sig. Om det inte går, vilket jag tvivlar stark på så får jag helt enkelt köpa ett nytt par. Men va fan, sånt är livet- jag kan ju knappast gå och sörja en sko i all evighet.

Är dock JÄVLIGT irriterad på mig själv för

1. Att jag inte kan kasta
2. Är otroligt klumpig
3. Att jag över huvud taget andvänder ett par 700 kr dyra skor på en ganska vild hobby.

*suck*

Mikael känner sig mycket mycket ensam.



Kommentarer
Postat av: Elin

D: D: D: D:

Jag skulle dött om en av mina skor skulle ramla i D:

Jag vet hur det känns ;/

Jag var o Badade med nårra kompisar, och jag hade mina vita fina rayban på mig. OCh så la jag dom på Brygga. Och sen kom min klumpiga kompis och 'råkade' sparka i dom. Hon hade inte kläderna på sig, och badkläder under. Jag skrek typ: AMAAAANDAFÖRIHELVETE!!! Hon vände sig om och tittade på solbrillorna som bara sjönk. några sekunde senare tog hon av sig tröjan(hon hade fortfarande Linneo hc leggings på sig) och hoppade i efter dom. Men det var typ meningslöst. Så dom drunknade. Och jag ville bara skrika åt henne, och gråta.. Och tvinga henne att köpa nya. Dom är ju inte heller billiga ;/ Men jag höll kvar tårarna. För killen jag typ älskar satt bredvid mig (men han är inte så bra på att vara snäll) Men han bara skrattade precis som resten av dom. Jag blev pissoffed och ville gå hem. Men det gjorde jag inte. Det var baisigt. För hon brydde sig inte mer. Sa inte ens förlåt. Och jag dök ner efter dom. Men det var jätteäcklig bottnen och dom hade försvunnit under sanden (hände min kompis mobil en gång... Hon tappade i den på samma ställe.. ;oo) Stackars sig ;/ <3

2010-06-26 @ 22:34:25
URL: http://rosahallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0