Ajaj Nannas ben

Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon! Jag trodde blentarp var typ... Platt. Men så är det verkligen INTE! Backe upp och backe när hela dagen, jag tror nog att vi har cyklat minst 3-4 mil. Kan ni tänka er att cykla på en urgammal ( och URSNYGG ) herrcykel utan växlar i uppförsbacke?

Ärligt, den hade inte ens ett STÖD! Men är den inte underbar? (a)



En annan skojig sak med den där cyklen var att såfort man syklade på något, en sten till exempel så plingade ringklockan. Haha, jag plingade hela tiden :3


Men även om det var skitjobbigt, så var det jättekul att få träffa killarna. Vi tog ett väldigt snabbt bad också i sövdesjön som faktist var ganska varm, dock tyckte inte Gabbe och Elias det xD


Kram

Ps. Jag glömde säga det! Att detta var första gången på kanske 2 månader som jag har kommit i tid när det har gällt bussar, allvarligt. Jag har haft OTUR senaste tiden. Men inte idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0