VÅR

Äntligen! Äntligen äntligen äntligen. Äntligen är det vår, jag var ute och red en runda innan idag och hela skogen är fullproppad med vitsippor och fåglarna sjunger i örat på en. Äntligen har mamma kommit hem efter att ha varit borta i en hel evighet. Äntligen så ska jag & mamma få vara ''modell för en dag''. Och till sist, äntligen har jag bestämt mig för hur designen ska se ut ( det kommer bild nån annan dag).

Nu är det bara tyget som jag ska välja oxå. Men är det NÅGON som vet var man kan hitta bh:ar som är gjorda för djup uringning? Jag vet att det finns, men inte var. Suck.

En sak till var det, förlåt att jag inte skrev igår, men jag ORKADE verkligen inte. Jag hade varit i albäck i princip hela kvällen där det regnade och var allmänt skitkallt.

Men jag har hittat en ny favorithemsida. SÅ snygga kjolar och annat stuff.

www.asos.com

Tror jag det var.

Men som vissa redan vet så har jag beställt nytt smink, vilket kanske inte är sådär jättesmart. Eftersom det är puder/foundation men vi får ju HOPPAS på att det blir rätt färg.  Jo, jag beställde en typ eylinerpenna, och nej inte kajal. En eyeliner penna.


Jo just det, jag ska göra en liknande skiss på Paint nu så får ni se UNGEFÄR hur klänningen kommer att se ut x3 Så ska jag lägga upp bilder på lite accessoarer också (:

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0