Tillbaka i Malmö

Eller ja, rättare sagt fotfarande i malmö sedan igår. Men idag har jag och linn varit i stan (ovanligt).Och smart sm jag är så tog jag såklart ett par, faktist bekväma, högklackade skor. Det funkar i 2-3 timmar med lite pauser. Men när det går upp till 4-5 timmar med ständig gång blir det satan ta mig plågsamt. Pain Pain Pain. Men i alla fall köpte Linn ett par björn borg trosor ( Hennes 15:onde par) och jag en glittrig datamus till laptopen, en kjol, ett linne och hellokitty plåster till min tumme ^^ Väldigt söta faktist, men det kommer bild på allt lite längre ner.

Men nu sitter jag och linn på hotellet igen och latar oss efter en god ( och STOR) middag. Jaja, men här får ni lite bilder från idag, dock inte så mycket skor.


En ganska sorglig men rolig ideé och inställning till kärlek xD



Sorry, men jag har rå humor.. xD


Så OTROLIGT SÖT liten apa, men den har faktist en funktion också. Det är definitift inte vad du tror, jag lover. Det är en nageltorkare! Jag är sååå nära på att köpa den.


Från den ena butiken till den andra. Jag älskar allt detta pjoler!






Så söta ^^





Überstora ägg på torget :3


Jag älskar dessa skorna, dom är SKITSÖTA ( men dyra)


Här är mina läppglans, dom ser faktist rätt äkta ut, och dom luktar  choklad :D



Det jag köpte får ni se imorgon, sov gott alla små ägg!

Kommentarer
Postat av: den där som har röda monsterskor ;P

har typ sjutton olika voododockor ^w^<3

2010-04-04 @ 00:16:58
Postat av: Jenny.

Nice!:)



Har inte orkat kolla men hade nada att göra så jag tittade in, din kompis får väldigt gärna hjälpa mig när jag har fixat en blogg;)

Önskar jag oxå fick leva på mitt barnbidrag :P

Aja, jag vill höra mera!:O



//Jennnzz på gsm♥

2010-04-04 @ 21:47:26
URL: http://-
Postat av: Hanna

Haha, söt apa :D

Fin blogg iaf :)

2010-04-04 @ 22:19:49
Postat av: Sofia

Apan finns på ting, har en sån hemma x)

dom torkar inte naglarna så bra men dom e fanimej skitsöta!

2010-04-05 @ 22:53:24
URL: http://sossosliife.blogg.se/
Postat av: Bella

OJOJOJ! Diesel skorna kommer att sitta på mina fötter om ett tag!

2010-04-18 @ 23:01:40
URL: http://bellaisabellev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0