Stjärnklart

Idag blir det dock inte så mycket bilder eftersom jag faktist inte har varit i stan och har helt enkent inte orkat kolla in nån onlineshop. Men men. Ikväll är det stjärnklart, och det är så jävla (ursäkta) underbart vackert. Om jag inte hade varit så himla trött hade jag gått och satt mig där ute en stund och bara gjort ingenting. Men som sagt, jag är väldigt väldigt väldigt trött idag.

I alla fall så var jag och Natha och Emilia på bio idag och såg en så otroligt gullig film. ''Farsan''.
I ena sekunden så var den så rolig vatt man fick tårar i ögonen och i nästa så var man nära till gråt (sorggråt då asså). Men en väldigt kramig och solig film, rekomenderas!



Och här kommer lite random bilder








Se, man kan göra något fint av saker som inte är helt nya också! Second hand rekomenderas faktist för alla som inte har gett det en chans (:


Ha det gött


Kommentarer
Postat av: gudmorsan

Glad pask sweetheart! (sorry har inga svenska fonter att skriva med just nu)

Kul blogg, ger mig en klarare uppfattning om vilken smak du har!

2010-04-02 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0