Sockersött

Det blir inget frankrike för mig. Snyft, men o andra sidan så hade det inte varit så kul att åka bil i typ.. Länge. Men men, en annan god nyhet är att JAG SKA FÅ DESIGNA MIN EGEN KONFAKLÄNNING! Åh vad det ska bli kul! Men just precis nu har jag 0 fantasi, men jag har börjat jobba på den och jag lovar er en bild på skissen när den är klar. Det ända jag har bestämt är att den ska vara pampig, mycket vitt, rosa & ljusblått eller vitt, rött och ljusblått. Men vi får se vad jag hittar för tyger och så.

I alla fall så har jag kommit på mig själv med att blivit fixerad av rosetter. De är SÅ söta. Love love love.





Usch usch USCH vad jag saknar mitt långa hår. Jag vill oxå kunna göra sådär!

Ps. Jag måste bara äga att jag beundrar lady gagas stil, så jäkla grym är hon. Men inte min musiksmak ^^


Puss och kram i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Ichigo

Gud vad najs! :)) E du 96a? :D För att jag ska komfa mig i höst ^^ Och har för mig att man redan e klar annars med dem andra aja du fattar kram :D

2010-04-24 @ 21:54:01
URL: http://secretplanet.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillade den från början men nu är den för galen!! haha!

2010-04-24 @ 23:02:54
URL: http://adrianapapac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska på hennes konsert om 1 vecka. :D:D

2010-05-01 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0