Scorett

Goch, bara jag tänker på mat just nu käns det som jag ska spy eftersom jag har vräkt i mig fiskpinnar haha xD Så smart är jag. Nej men ingen bra dag idag, jag har haft en sådan vecka (hititills) när jag bara gör fel, till exempel igår, hoppade jag av på fel buss-station, men det ordnade sig ändå och så snackade jag med busschaffisen som jag jätte gullig ( men wierd ) och snacakde om att jag såg snäll ut och att jag skulle ha ett bra liv och att jag skulle ''lyckas''. Haha, men han var snäll ändån.

Och btw så har jag kommit på att det är inte hälsosamt, varken för plånboken eller för hälsan att vara i stan hela dagarna som jag är nu i med att jag ''jobbar'' där. Så varje dag nu har jag käkat på Mc/Sibylla. Nyttigt. Och så har jag handlat upp 400 kr. Ojoj.  Men bara jag har råd med tyget till klänningen så blir allting säkert jättebra.

Åt också årets första kulglass idag, ren njutning i strut, och snälla Emilia bjöd mig så nu är jag skyldig henne en chii ( eller en glass).


Nu ska jag gå och läsa Vr i sängen och söva tror jag (:

Pöss och Kram


(Minnen c:<3)


Ps. Jag tror jag kommer sänka aktiviteten på bloggen tills jag får tillbaks min telefon, hoppas hoppas hoppas  den är klar snart D:

Kommentarer
Postat av: linn

jag saknar nanna <3

2010-04-28 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0