På Farade Fot.

När man tänker efter, så reser min familj VÄLDIGT mycket. Speciellt nu senaste veckorna. nån gång förra veckan åkte Magnus (låtsaspappa) iväg till Kina i några dagar, mamma åkte iväg till Holland. Och för ytterligare några veckor åkte min kära syster ner till polen som utbytesstudent. I alla fall, nu idag åker mamma iväg igen, till kina i TVÅ OCH EN HALV VECKA. Vilket betyder att jag får fixa morgonfodringarna vilket resulterar i tidiga mornar. Jag har egentligen inte något imot att gå upp tidigt, det är bara så svårt att stiga upp. Men det går nog. Men men, på torsdag åker Magnus iväg till Frankrike och jag far till prag på fredag och därför kommer jag inte blogga under helgen. Tyvärr. Men jag lovar er massor av bilder när jag kommer hem, och jag har planerat in lite shopping också (såklart). Men vi får väll se haha ^^.

Här kommer bilder på det jag köpte i malmö nu i helgen!

Var på trelleborgs allahanda med Emilia och Natha för att söka prao. Och fy satan vad långt det är ner.

Kalla mig barnslig, men dom är SÅ söta!


Här är min lilla nya datamus till min laptop. Det blev lite kärlek vid första ögonkastet haha, och det FUNGERAR! Men men, hittade den på coolstuff


Här är den outfiten som jag köpte. Mycket vårig, och den är ''mig'' (fast kjolen är lite stor). Love love love!



Imorgon får ni bilder på min gardebob som snart är klar (:

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Kristin Geidenmark Olofsson

Lilla gumman. Vi blir i alla fall beresta, allihop. Jag längtar hem och oroar mig för hur ni ska klara er utan mig sååå länge :-/ Puss och kram från mamma på andra sidan jorden

2010-04-08 @ 00:43:32
URL: http://www.bifrost-nallevad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0