Nyckelpiga på benet

Ja, första dagen på scorett, skitkul men nu är jag helt slut. Och jag måste bara ta ut min ilska på No och cykelgubbar.
1. No är världens konsigaste ämne i välden. F= k*s? Nej, jag fattar INGENTING.

2. Innan jag stack till ''jobbet'' så var jag tvungen att höja sadlen på min kära cykel, men då skruvade han killen som gjorde det till den liite för hårt. Liiiite för hårt= skurven går av på mitten= Nanna från springa med högklackat till stan. Aj. Aj Aj. Men men.

Nu är cyklen lagad, och jag fixade så att jag kunde spela gitarr trots att jag glömde den i Skurup ( smidig som jag är). Och tur i oturen så hade sminket från Oriflame komit idag, och eftersom jag glömde nessisären hemma den också så var det VÄLDIGT TUR.

Och snart dör jag av trötthet igan, varför ska jag envisas med att skriva på kvällen?

Jag saknar min mobil :c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0