Home Sweet Home

Nu är jag hemma igen från prag, och jag måste bara säga. GUD vilken fin stad. Det var sån variation och hemtrevlighet trots att man var så långt ifrån hemma. Rummen vi sov på var dock inte så hemstrevliga. De var mer... Äkliga. Men med bra sällskap funkar det mesta. Bilderna kommer ikväll eller imorgon eftersom jag inte hittar någon usb-sladd till kameran nu. Men jag tänker fota lite av de inköp som jag har med mig till pappa nu (:


Här är en klocka, inget speciellt med den, men det är en ''grundaccessoar'' som man kan ha till nästan allt. Utom guld och brunt läder. 


En av sjalarna jag köpte, jättebillig, jättemysig, jättestor och überfin (enligt mig i alla fall). Jag tror den kostade 150-160 sånna tjeckiska pengar och i svenska är det unjefär 60 kr och i sverige hade den kostat minst 200-300.



I vanliga fall brukar jag inte gilla glitter och diamanter, men denna lilla söta saken var jag ju bara tvungen att köpa! CUTE!


Ni får  två inlägg till ikväll, ett topp till tå ( ansikte och smink) och ett med pragbilder (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0