Fysik

Suck, nu sitter jag här och pluggar. Igen, tråk tråk tråk. Men det är rätt mysigt ändån (: Haha, jag tror att jag har fått rätt recept till att plugga så det blir ok :3

1. Punktbelysning. Alltså inte en stor lampa utan många små
2. En skön stol
3. Mycket plats
4. En balja med varmt vatten att ha fötterna i
5. Nötter
6. Och såklart massa musik

Haha. Men till och med idag har jag shoppat liiite. Stack en snabbis till stan efter skolan för att kolla efter en sjal att ha till min nya jacka och jag hitta en jättesöt med rosa rosor på. Och så köpte jag en chi såklart. Mums mums



Världens sämsta bild med webben, men det får duga x3

Ska fortsätta plugga nu :c

Ha det Gött


Duäralltbrapåattljuga.

Kommentarer
Postat av: DigitalDrom

Aw, roligt. :)

2010-04-20 @ 17:40:19
URL: http://digitaldrom.blogg.se/
Postat av: Amandie

Jag diggar verkligen din blogg!

2010-04-25 @ 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0