Franskt

Haha, idag har jag ägnat säkert två tre timmar bara till att pyssla om mig själv. Måla naglarna, smörja in mig, tagit en lång dusch. Så nu är jag helt lugn och avslappnad, och det är skitskönt. Dock har jag ingen lack så fransmainkyren (som blev så jäkla bra)  har nu lossnat till hälften. Men jag tar på lite extra imr som blir det skitbra. Jag fixade till och med tånaglarna, och det ser lite skoj ut men det är rätt fint.  Och på tal om fransk mainyr så kanske jag ska få åka till paris nu i helgen (tror jag det var). Visserligen får jag inte kolla rundor, vi ska bara hämta mamma, om i fall att det inte går flyg till sverige då heller. Men vi får se.

Jag kan inte ladda upp några bilder eftersom min dumma mobil FORFARANDE är på lagning. Jag saknar den :c Aja, hittade en liten sockersöt plånbok på Åhlens haha. Visst är den söt?



Finns i svart oxå, bara 69 :- Åhlens.


Ha det gött :3 <3

Kommentarer
Postat av: Kristin Geidenmark Olofsson

Mamma håller tummarna för att ALLA flyg går, och att mina platser är MINA, och inte ges bort! Så jag kan komma hem...hemlängtan

2010-04-21 @ 01:19:38
URL: http://www.bifrost-nallevad.se
Postat av: moa

HAR DEN PLÅNBOKEN I SVART!!! :D

2010-04-21 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0