Första dagen

Just precis nu sitter jag hemma hos mormor i väntan på att få sticka iväg till första dagen på proen. Och jag är SJUKT nervös. Tänk om jag typ... Bryter benet på vägen dit eller något? Men men, även om jag är skit darrig så ser jag fram imot det. Men jag känner mig lite tvungen att ha på mig mina blåa skor eftersom det är de som passar bäst till det jag har på mig och de är från scorett, jag måste ju göra ett bra första intryck ^^

Men i alla fall så har scorett SJUKT snygga skor, men jag vet inte om jag ska köpa dessa


Eller dessa



Eller ett par som jag inte kan hitta på deras hemsida. Men när jag får tillbaks min riktiga mobil så lovar jag att fota dom.

Nu tror jag att jag måste sticka iväg!



Lycka till till mig? x3

Kommentarer
Postat av: Den du

FAN vad SNYGGA

2010-04-26 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0