Flojph

Nu tänker jag skriva ett inlägg om tvål. Bara för att jag inte har någon kamera att fota med.

I alla fall så blev jag micket micket glad idag, för mamma har köpt RIKTIG TVÅL. Och för alla er som inte vet så är riktig tvål sån som är på flaska, inte sådan med pump, inte sådan tegelsten.  Helt vanlig riktig tvål. Men det finns ju sådan oriktig tegelstentvål som jagg har fått stå ut med länge. Och nu ska ni få veta varför tegelstenstvål är så hemsk och elak.

1. När man ska tvåla in sig så tar man tvålen och precis när man har fått tag i den så flojph så åker den iväg.
2. När man väl har fått upp tvålen från golvet och har nästan fått den mot kroppen. Så säger den fljop igen och och så har man ingen tvål. Igen.
3. Så då får man ta upp den jävla tvålen IGEN och när man har tvålat in unjefär en kvadratmillimeter så, floph. Gissa vad som precis hände?
4. Rätt, men denna gången åker tvåljäveln under ens fötter och vips så har du en stor fet bula i skallen för den jävla tvålen har gjort att du ligger ner i duschen i en väldigt konstig stälning. Och en tvål på golvet.
Suck


I alla fall så har det varit en jättefin dag och jag såg årets första ekorre (OCH MIN MOBIL ÄR KLAR SNART YEY :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0