Cupcakes

Idag har jag bakat mina första goda/ätbara cupcakes. Frosting och allt. Applåder till mig! Nej men det är faktist inte bara det jag har gjort, trots att det tog ett tag haha.

I morse (enligt oss tonåringar) så följde jag med åsa och tjuriga max till malmö på jakt efter jeanskjolen från JC. Och jag hitttade den, men köpte den inte, för att jag vet inte. Och jag har ju redan en jeanskjol men men. Jag köpte lite andra saker som jag har ''planerat'' sedan betydligt längre x3 Till exempel en jacka och jag lovar, den jackan är just nu min gud, för det betyder att jag SLIPPER MIN DUNJACKA! Och inte för att den är ful, men den långa (duma, elaka, jävla) vintern har gjort att jag har tröttant på allt svart/vintrigt/som har med vinter och kyla att göra. + att jág slipper se ut som en fågel efter att jag har haft på mig den, den fäller förstår ni.

Men men, här kommer lite bilder!


Inte den bästa bilden, men jag förstår mig inte på systemkamror och min mobil är på lagning, och min egen kamera är proppfull med bilder från prag haha. Men nu ska jag inte skylla på kameran  xD

Waa, Im in love.

399:- in Vogue


En tröja jag köpte idag på rea. I vanloga fall brukar jag inte andvända blusar men jag tyckte den var så himla gullig, så jag köpte den ändå ^^

149:- H&m


Åsa köpte massor av saker, bl.a en jetsetklocka i knallgrön. Så nu är jag lite smått avundsjuk på henne.






Skitgoa blev dom :3 Faktist, så nu ska jag gå och käka lite fler Haha.


Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Kristin Geidenmark Olofsson

Asch, du gör bara cupcakes för att titta på dem egentligen! Erkänn! Förresten, om du nu är trött på svart och vintrigt, vilken färg har din kappa??? /Mamma fast i Shanghai, kanske :-(

2010-04-17 @ 23:36:40
URL: http://www.bifrost-nallevad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0