Bad hairday

Har precis fixat till mig och uptäckt att jag glömde plattången hos mamma (igen) och kan därför inte fixa till håret som står åt alla håll och kanter för tillfället.  Suck, men men. Nu ska jag och familjen sticka till min kusin eftersom hon fyller år. Haha, får nog ta med några av cupcakesen, annars försvinner dom aldrig xD


Var tvungen att ta en bild på min fina tegelsten och max (min lillebrors) leksaks telefoner. Ärligt talat ser man knappt nån skillnad. Men den som är ''min'' (för det är ju egentligen on off's) är det blåa. Suck. Jag saknart min egen :c


Skriver mer ikväll!

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Totaly Awesome

Jag vill också ha cupcakes ): ge mig 8>

2010-04-18 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0